Pro dosažení další slevy ve výši 2% vám zbývá nakoupit v hodnotě 5 000,00 Kč
Přihlášení » Registrace »

Ptejte se: +420 608 156 147

E-SHOP »
0ks / 0 Kč

Lehká péče

V 1- až 3týdenní péči se vám s jídly KetoFit úspěšně podařilo shodit váhu a dostala jste se na svou vysněnou hmotnost.

Aby nenastal jo-jo efekt, nyní bez přerušení navažte lehkou péčí, a to tak, že budete pokračovat v zažitém rytmu 6 jídel za den. Z toho 2–3 jídla tvoří KetoFit jídla, která jste si oblíbila. Zbylá jídla si připravujte nebo nechávejte připravit přesně podle KetoFit receptáře. Stále omezujete konzumaci alkoholu. Více o tom se dočtete v odborném článku zde: Alkohol a jeho vysoká kalorická hodnota.
 

Lehkou péči koupíte zde
Sestavte si ji z jídel KetoFit (omelety, polévky, kaše, svíčkové omáčky, chlebíkových krekrů, FitKao nápoje), nebo stačí jen koktejl KetoFit.
 

Jak dlouho držet lehkou péči KetoFit?

Po 3týdenní péči dodržujte 37 dní lehké péče, aby váš jo-jo efekt byl co nejmenší. Při správném dodržování nebude jo-jo efekt žádný a budete ještě několik kilogramů hubnout.

Po 2týdenní péči dodržujte 30 dní lehké péče, aby váš jo-jo efekt byl co nejmenší. Při správném dodržování nebude jo-jo efekt žádný a budete ještě několik kilogramů hubnout.

Po 1týdenní péči dodržujte 20 dní lehké péče, aby váš jo-jo efekt byl co nejmenší. Při správném dodržování nebude jo-jo efekt žádný. 
 

Tělo tak ochráníme od náhlého přísunu sacharidů. Tukové buňky jsou v této fázi citlivé na velmi malé množství škrobů z příloh a další sacharidy. Tukové buňky jsou připravené velmi pohotově růst. Díky dodržení výše uvedeného postupu a díky koktejlu KetoFit zůstanou tukové buňky v klidu a nedojde k jejich růstu. 

 

Příklad jednoho vzorového dne lehké péče

probouzíte se v 7:30

08:00 snídejte 1 porci jídla z našeho receptáře, např. rolky debrecínky plněné vaječnou pomazánkou

10:30 KetoFit svíčková omáčka sterilované celerové nudličky (nálev slijeme)

13:00 koktejl KetoFit (například: černý rybíz, malina, banán nebo jahoda)

15:30 si dopřejte 1 porci zeleninového jídla boršč z našeho receptáře

18:00 si dopřejte 1 porci třeba makrelové pomazánky z našeho receptáře

20:30 si dopřejte 1 porci zeleninového jídla z našeho receptáře, například zapečený špenát s vajíčkem a cuketou na česneku

23:00 si případně místo pozdního jídla pochutnejte na koktejlu KetoFit s karamelovo-vanilkovou příchutí nebo na chlebíkovém krekru s pomazánkou
 

Alternativní použití KetoFit lehké péče

KetoFit lehká péče je určena také ženám, které se nechtějí úplně přizpůsobit v jídle, přesto by rády zhubly. Nebo nechtějí hubnout tak rychle, ale preferují pohodlnou a účinnou metodu KetoFit. V průběhu půl roku až roku lze pomocí lehké péče zeštíhlet až o 12 kg. V poslední době se setkáváme i s pozitivními reakcemi zákaznic, které KetoFit lehkou péči konzumují pouze místo večerního jídla. A to z několika důvodů: pro jeho jednoduchost, zadruhé si chtějí  100% pojistit svou váhu a zároveň jednoduše vyřešit přísun potřebných vitamínů, stopových prvků, enzymů a vlákniny. 

Pokračujte zde

Díky dietě KetoFit jste zeštíhlela o 10–14 kg. Loučení je smutné, ale zároveň je to příležitost k udílení dobrých rad.

Abyste si svou váhu, na niž jste právem pyšná, udržela, stačí dodržovat to, co už vás KetoFit vlastně naučil:

  • jídlo provádějte jako samostatnou činnost, nic dalšího k němu nepatří, ani myšlenky
  • plánujte, co budete jíst, 1 den dopředu (výpadek a hladovka je nepřítel) 
  • sacharidy úplně vynechejte v odpoledních hodinách
  • stále omezujete konzumaci alkoholu; více o tom e-book č. 4: Alkohol a jeho vysoká kalorická hodnota
  • denní jídlo začínejte zeleninou nebo zeleninovým salátem a následně podle změny v pocitu hladu přizpůsobte svoji porci hlavního jídla
  • jezte 6x denně, na počtu jídel se nešiďte ani kvůli času; jídlo je základní potřeba, která by měla dostat přednost před všemi ostatními činnostmi, které „spěchají“ nebo opravdu spěchají
  • pijte 6x denně 500 ml a hlavně nápoje neslazené cukrem 
  • přílohy vždy poloviční, než je servírovaný standard
  • odmítejte polovinu porce, když před vás někdo postaví větší porci, než jste čekala; naučte se přebytek věnovat, zahodit; nebo si ho nechte zabalit s sebou, aby posloužil v čase dalšího jídla 
  • mějte u sebe jeden diskrétní sáček jídla KetoFit v záloze, abyste nemusela spoléhat na fastfoody a jiné náhodné zdroje
  • zdravé potraviny jako: včelí med, oříšky, semínka, olivový olej, džusy, meloun... nejsou dietní; jezte je stejně střídmě jako jiné potraviny
  • odměňte se za dodržení každého pravidla dobrým pocitem 

 

 


 

Děvčata, podařilo se :)

Eva Velmi vytížená

32 let ZHUBLA 15,5 kg* Z 87 na 71,5 kg*
Teď, po týdnu užívání, jsem odhodlaná pokračovat dál. 22. týden za mnou - jsem nadšená. Okolí si všímá! 3 týden - nemůžu tomu stále uvěřit - jde to lehko. Nevím co víc by jsem napsala kromě výborného doporučení a fotek jako důkaz :)
Michaela Callcentrum
29 let ZHUBLA 17 kg* Z 75 na 58 kg*
Než jsem vyzkoušela proteinovou dietu KetoFit, byl to boj. Časově náročné nakupování a příprava. Můžu říct, že KetoFit opravdu funguje. Všechno to zkoumání v obchodě, kolik tuků / kalorií jaký produkt obsahuje a následnou přípravu jídel, aby bylo všechno přesně odměřené, v KetoFit nemusím vůbec řešit.
Zuzka Kadeřnice
24 let ZHUBLA 5 kg* Z 63 na 58 kg*
KetoFit nadmíru splnil moje očekávání. Poslouchala jsem jen samou kritiku, teď všichni sklapli protože to funguje. Změna byla viditelná tak, že si ji ostatní všimli. KetoFit doporučuji každému, kdo to s hubnutím myslí vážně a chybí mu k motivaci lehký start.
Všechny příběhy
 
 
Spočítejte si vaše BMI Muž Žena  

Váha kg


Výška cm

 

 
 


* Výsledky KetoFit redukční péče nejsou zaručeny pro každého a liší se podle individuálních dispozic. Před zahájením redukční péče doporučujeme předat odkaz www.ketofit.cz Vašemu lékaři a poradit se s ním ohledně postupu a vhodnosti.
ppl visa master maestro verification
Buďte s námi každý den